Rabu, 24 April 2019

[CZ] Na mě se můžeš spolehnout 2000 Sleduj Filmy Online

★★★★☆

Na mě se můžeš spolehnout má skóre 8,1 z 10, na základě 2041 recenzí



Na Sammy se toho sesypalo moc najednou. Od narození žije v městě Catskill, kde její rodiče zahynuli při dopravní nehodě, když byla malá holčička. Má osmiletého syna Rudyho, který nikdy neviděl svého otce a začíná si ho idealizovat jako hrdinu. Navíc dostala nového šéfa, který chce, aby plnila nesmyslné příkazy a ještě ke všemu přijíždí na návštěvu její bratr Terry, jenž se řadu měsíců vůbec neozval. Přítel jí nabízí sňatek, vztah se šéfem nabere nečekaný obrat a bratr se synem jí dělají velké starosti. A když Terry řekne Rudymu, že by se mohl setkat se svým otcem, nastává chvíle, kdy si sourozenci musí spoustu věcí vyjasnit.

Podrobnosti




[CZ] Na mě se můžeš spolehnout 2000 Sleduj Filmy Online


Původní název : Na mě se můžeš spolehnout
Jazyk : kmerština (km)
Režie : Azat Julie
Žánr : dokumentární - Drama, Romantický
Délka : 141 minut
Scénář : Azaiah Alarnah
Země : Portugalsko

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Monkey Toes
Distribuce : Mudd Media
Informace o vydání : 16. leden 1925
Rozpočet : 16 297 085 USD
Tržby : 29 996 475 USD

Obsazení a filmový štáb
Produkce : Halimo Koli
Hudba : Elexia Owynn
Střih : Suriah Jens
Hlavní role : Perdita Demmi
Kostýmy : Hedd Iacov
Kamera : Anaiya Rukiya

Související příspěvky

Na mě se můžeš spolehnout 2000 online ke zhlédnutí ~ Online Na mě se můžeš spolehnout Na Sammy se toho sesypalo moc najednou Od narození žije v městě Catskill kde její rodiče zahynuli při dopravní nehodě když byla malá holčička Má osmiletého syna Rudyho který nikdy neviděl svého otce a začíná si ho idealizovat jako hrdinu

Na mě se můžeš spolehnout You Can Count on Me 2000 ~ Na mě se můžeš spolehnout You Can Count on Me Na mňa sa môžeš spoľahnúť Po příjezdu jejího tuláckého bratra se snaží o to aby u ní na pár dnů zůstal protože ona i její syn se na něj velmi těšili On svolí a těch pár dnů rozhodí celý uspořádaný život Sammy

Na mě se můžeš spolehnout You Can Count on Me 2000 ~ Nafilmy Na mě se můžeš spolehnout Na mě se můžeš spolehnout 2000 You Can Count on Me Musíte se přihlásit Přidat film mezi své oblíbené můžete až po příhlášení Přihlásit se Zaregistrovat se Režie

Na mě se můžeš spolehnout Sleduj filmy online zdarma na ~ Popis Na Sammy se toho sesypalo moc najednou Od narození žije v městě Catskill kde její rodiče zahynuli při dopravní nehodě když byla malá holčička Má osmiletého syna Rudyho který nikdy neviděl svého otce a začíná si ho idealizovat jako hrdinu Na mě se můžeš spolehnout You Can Count on Me Na mňa sa môžeš

CZ Na mě se můžeš spolehnout 2000 Celý Film Online ~ CZ Na mě se můžeš spolehnout 2000 Celý Film Online A 20171127T1821000800 50 stars based on 35 reviews ★★★★☆ Na mě se můžeš spolehnout má skóre 62 z 10 na základě 8267 recenzí Na Sammy se toho sesypalo moc najednou Od narození žije v mě

Na mě se můžeš spolehnout — Česká televize ~ Na mě se můžeš spolehnout O filmu Diskuse Napište nám V poslední době se toho na ni sesypalo nějak moc najednou Jakoby nestačilo že pracuje v bance ve Scottsville a sama se stará o osmiletého syna Rudyho Ten nikdy neviděl svého otce jenž matku kdysi opustil a začíná si ho idealizovat jako hrdinu Navíc Sammy má

Na mě se můžeš spolehnout 2000 Online CZ Titulky ~ Na mě se můžeš spolehnout 2000 Online CZ Titulky A 20180513T1904000700 50 stars based on 35 reviews ★★★★☆ Na mě se můžeš spolehnout má skóre 75 z 10 na základě 9963 recenzí Na Sammy se toho sesypalo moc najednou Od narození žije v mě