Selasa, 23 April 2019

[CZ] Mám rád Huckabees 2004 Sleduj Filmy Online

★★★★☆

Mám rád Huckabees má skóre 7,5 z 10, na základě 7441 recenzí



Albert Markovski (Jason Schwartzmann), je přesvědčen, že sled podezřelých náhod rozhodně není jen tak. Najme si proto dva "existenciální detektivy" (Dustin Hoffman, Lily Tomlin), aby vyšetřili jeho současný život. Svérázná metoda dvojice detektivů se vyznačuje zejména pozorným, takřka psychoaalytickým zkoumáním samotného Alberta. Přijdou na to, že ho brzdí táhlý konflikt s Bradem Standem (Jude Law), úspěšným mužem z vedení obchodního řetězce Huckabees.

Více informací




[CZ] Mám rád Huckabees 2004 Sleduj Filmy Online


Původní název : Mám rád Huckabees
Scénář : Anje Saniyah
Režie : Moshin Drishti
Země : Finsko
Žánry : dokumentární - Komedie, Romantický
Jazyk : jidiš (yi)
Délka : 164 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Kyaan Sailor
Kostýmy : Amelina Izma
Hudba : Linards Morolake
Střih : Rayven Umera
Hlavní role : Iqlaas Antara
Produkce : Monnie Druv

Výroba a distribuce
Rozpočet : 02 847 177 USD
Informace o vydání : 14. listopad 1992
Tržby : 53 352 439 USD
Produkční společnosti : Primedia Enthusiasts
Distribuce : Alien Experiencers

Související příspěvky

Mám rád Huckabees 2004 online ke zhlédnutí Filmy ~ Online Mám rád Huckabees Albert Markovski Jason Schwartzmann je přesvědčen že sled podezřelých náhod rozhodně není jen tak Najme si proto dva existenciální detektivy Dustin Hoffman Lily Tomlin aby vyšetřili jeho současný život

Mám rád Huckabees I Heart Huckabees 2004 Č ~ Scénárista filmu Má m rád Huckabees se však nebál tyto poházené a nepoužívané otázky sesbírat a vystavit na nich něco co by se dalo nazývat filmem Vytvořil však něco dokonale nesouvislého nesmyslného nevím zda to byl záměr ale vytvořil dokonalou parodii na filozofii a filozofy samotné

Mám rád Huckabees – ~ Mám rád Huckabees Albert Markovski Jason Schwartzmann je přesvědčen že sled podezřelých náhod rozhodně není jen tak Najme si proto dva “exisonciální detektivy” Dustin Hoffman Lily Tomlin aby vyšetřili jeho současný život

Mám rád Huckabees – Online filmy a seriály ~ Albert Markovski Jason Schwartzmann je přesvědčen že sled podezřelých náhod rozhodně není jen tak Najme si proto dva “existenciální detektivy” Dustin Hoffman Lily Tomlin aby vyšetřili jeho současný život

Mám rád Huckabees I Heart Huckabees 2004 Č ~ Mám rád Huckabees nelze formulovat tradičními postupy Jedná se o tak nehorázný filozofickointelektuálněužvaněný úlet že se snad ani nedá pochopit o čem to vlastně celé bylo

Mám rád Huckabees 2004 Online CZ Titulky Online Film ~ Mám rád Huckabees 2004 online ke zhlédnutí Filmy Mám rád Huckabees Albert Markovski Jason Schwartzmann je přesvědčen že sled podezřelých náhod rozhodně není jen tak Najme si proto dva existenciální detektivy Dustin Hoffman Lily Tomlin aby vyšetřili jeho současný život

Mám rád Huckabees 2004 Online CZ Dabing Český Film ~ Mám rád Huckabees má skóre 75 z 10 na základě 1638 recenzí Albert Markovski Jason Schwartzmann je přesvědčen že sled podezřelých náhod rozhodně není jen tak Najme si proto dva existenciální detektivy Dustin Hoffman Lily Tomlin aby vyšetřili jeho současný život

CZ Mám rád Huckabees 2004 Ke Stažení Zdarma ~ Mám rád Huckabees má skóre 53 z 10 na základě 3823 recenzí Albert Markovski Jason Schwartzmann je přesvědčen že sled podezřelých náhod rozhodně není jen tak Najme si proto dva existenciální detektivy Dustin Hoffman Lily Tomlin aby vyšetřili jeho současný život

Mám rád Huckabees 2004 I heart Huckabees ~ Pomohou detektivové Albertovi jehož život začal podléhat velmi podivným náhodám nebo ještě více zapletou tuto komedii Sled podivných událostí v životě

Mám rád Huckabees I Heart Huckabees • ~ Mám rád Huckabees I Heart Huckabees Nové i ty starší Mám rád Huckabees I Heart Huckabees od Sen » 21 led 2010 2218 V titulcích opravdu nezaznělo Ivan Němeček nýbrž Jiří Němeček Předpokládám že jde o omyl přesto se pro jistotu táži zda někdo náhodou nezná překladatele Jiřího Němečka