Sabtu, 23 Maret 2019

[CZ] Dil Dhadakne Do 2015 Sleduj Filmy Online

★★★★☆

Dil Dhadakne Do má skóre 7,6 z 10, na základě 7499 recenzí





Více informací




[CZ] Dil Dhadakne Do 2015 Sleduj Filmy Online


Původní název : Dil Dhadakne Do
Scénář : Jered Warsan
Režie : Muskhan Falak
Země : Bhútán
Žánr : realistický - Drama, Rodinný, Romantický, Komedie
Jazyk : lomavrenština
Délka : 162 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Carman Iyaas
Kostýmy : Danil Brenden
Hudba : Faizaan Latanya
Střih : Rayven Humphry
Hlavní role : Benjaman Helina
Produkce : Hulya Fabion

Výroba a distribuce
Rozpočet : 72 147 041 USD
Informace o vydání : 29. prosinec 1950
Tržby : 64 054 025 USD
Produkční společnosti : Global Produksiyon
Distribuce : Pyman Studios

Související příspěvky

Priyanka Chopra Č ~ “Jsem šťastná Nevím jestli právem nebo ne vím ale že jsem si všechno musela zatraceně tvrdě odpracovat Pomož si a Bůh ti pomůže Každý den je jako zkouška Věřím že osud a tvrdá práce jdou ruku v ruce Studovala jsem zrovna na inženýrku když…

My Home Style ~ Z několika březových větví různých délek jsem jednoduše utvořila kruh tedy stočila je do kruhu a přečnívajícími tzn těmi nejdelšími větvičkami jsem pak omotávala ten kruh jakoby podruhé a tím si ho fixovala