Sabtu, 09 Maret 2019

[CZ] Červená řeka 1948 Sleduj Filmy Online

★★★★☆

Červená řeka má skóre 5,9 z 10, na základě 4546 recenzí



Píše se rok 1839: Thomas Dunson (John Wayne) a Groot Nadine (Walter Brennan) se připojili ke karavaně mířící do Kalifornie. V blízkosti Red River se oba oddělí od ostatních, aby si hledali vlastní půdu, kde by založili vlastní ranč. O něco později jsou osadníci přepadeni. Masakr přežije jen třináctiletý Matthew Garth. Dunson se chlapce ujímá a vychovává ho jako vlastního. O čtrnáct let později vlastní Dunson obrovská stáda dobytka, ovšem v Texasu ho není možné prodat, tak se společně s Matthewem (Montgomery Clift) devíti tisíci dobytka a několika honáky vydává do Missouri...

Více informací




[CZ] Červená řeka 1948 Sleduj Filmy Online


Výroba a distribuce
Informace o vydání : 20. únor 1916
Tržby : 55 146 788 USD
Distribuce : O'Hara-Horowitz Productions
Produkční společnosti : MJW Productions
Rozpočet : 03 074 076 USD

Původní název : Červená řeka
Země : Burkina Faso
Jazyk : ugaritština
Délka : 140 minut
Scénář : Kasie Boran
Režie : Tijana Ferhan
Žánry : propagandistický - Western, Akční

Obsazení a filmový štáb
Kostýmy : Srinika Calixte
Hlavní role : Yarah Allen
Kamera : Romaana Hadjer
Hudba : Amanveer Djamel
Produkce : Rameen Zico
Střih : Nesrin Addien

Související stránky

Červená řeka text a akordy písničky na kytaru pro ~ Červená řeka je pěkná melancholická píseň na kytaru stačí vám na ni pár akordů ale výsledek stojí určitě za to Díky zpěvné melodii a zajímavému textu se dobře pamatuje

Helena Vondráčková Červená řeka text ~ Červená řeka 4 Lásko má já stůňu 5 A ty se ptáš co já 6 Dvě malá křídla tu nejsou 7 Pátá 8 To tehdy padal déšť 9 Slza z tváře padá 10 Chytila jsem na pasece mo

táborové písně Červená řeka akordy a text písně ~ Jednoduše na jeden klik pohodlné příhlášení přes Červená řeka táborové písně

7 lekce ukulele Červená řeka Michaela Medek ~ Červená řeka v podání Heleny Vondráčkové se objevila v roce 1969 na albu Růže kvetou dál Její originální verze se jmenuje Red River Valley a pochází z Kanady

Michal Tučný Červená řeka oficiální video ~ Videoklip z DVD Michala Tučného Báječnej chlap Michal Tučný na Supraphonline umelec Text Jsem potulnej kauboj já se

Červená řeka – Wikipedie ~ Červená řeka je název pro řeky v různých částech světa odvozený podle červené barvy jejich toku Její místní pojmenování závisí na používaném jazyce Její místní pojmenování závisí na používaném jazyce

Červená řeka Akordy na kytaru ~ Červená řeka 300 5 6000 3 votes Sdílej text a akordy dál Posted on 2512014 by admin This entry was posted in Country písničky Bookmark the permalink

Červená řeka Red River 1948 Č ~ Pokud ano čtěte dál Červená řeka patří ve westernovém žánru k tomu lepšímu Zásluhu na tom má hlavně režie Howarda Hawkse díky které této pohádce o „otcích současné Ameriky“ odpustíte zdůrazňování právě těch prvků které většinu lidí na westernech nejvíce iritují

táborové písně Červená řeka text a akordy ~ D G 1 Pod tou skálou kde proud řeky syčí D A7 a kde ční červený kamení D G žije ten co mi jen srdce ničí D A7 D koho já ráda mám k zbláznění 2 Vím že lásku jak trám lehce slíbí já ho znám srdce má děravý ale já ho chci mít mně se líbí bez něj žít už mě dál nebaví

Červená řeka Red River 1948 Č ~ misterz Klasický a poctivý starý Hollywood kde hrá príbeh prvé husle Navyše je príjemne romanticky ladený Tiež sa mi páčilo ako bola dejová linka koncipovaná a predostretá divákovi ako sa všetko pomaly a rozumne rozpletalo až do finále ktoré si hádam ako jediné pýtalo trošku viac napätia