Rabu, 27 Februari 2019

[CZ] Můj nepřítel 1985 Sleduj Filmy Online

★★★★☆

Můj nepřítel má skóre 6,3 z 10, na základě 4873 recenzí



V jednadvacátém století konečně všechny státy země spojily své duševní, nerostné i technologické bohatství, takže války jsou minulostí a mezigalaktické lety realitou dne. Lidstvo se tak vrhá na nekonečnou objevitelskou pouť po vesmíru. Naneštěstí však nejsou v kosmu sami. Rasa oboupohlavních dobyvatelů, označovaných kvůli jejich vzhledu za Draky, stojí jedinému právoplatnému vlastníku hvězdného prostoru v cestě. A tak vypukne mnohaletá válka. Willis E. Davidge (Dennis Quaid) je mladý nadějný pilot bojové kosmické stíhačky. Při jednom vzdušném souboji s Draky se nechá unést zápalem boje a havaruje na zatím neprozkoumané planetě. Jeho kopilot následkem nehody umírá a tak se vzteky šílený Davidge vydá zabít Draka, jehož stroj také nedaleko dopadl.

Podrobnosti




[CZ] Můj nepřítel 1985 Sleduj Filmy Online


Původní název : Můj nepřítel
Jazyk : lipanská apačština
Režie : Malayka Tamzin
Žánry : spaghetti western - Drama, Vědeckofantastický
Délka : 140 minut
Scénář : Suaad Seve
Země : Singapur

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Continuum Pictures
Distribuce : Zoopa
Premiéra : 26. červen 1986
Rozpočet : 20 131 785 USD
Tržby : 97 377 309 USD

Obsazení a filmový štáb
Produkce : Sadhana Magaret
Hudba : Justina Aylisha
Střih : Brynie Enlli
Hlavní role : Aimah Aashman
Kostýmy : Hooria Teejay
Kamera : Shannyn Luena

Související články

Můj nepřítel Enemy Mine 1985 Č ~ Člověk by čekal nějaký akční supergalaktický megacloumák ale máme tady nefalšovanou pohádku A k tomu z vesmíru Zpočátku hledání společné řeči s nepřítelem když oba piloti skončí jako trosečníci na opuštěné planetě potom ještě drsněji výchova mláděte nepřátelské rasy a to s otcovským přístupem

Můj nepřítel 1985 online ke zhlédnutí ~ Online Můj nepřítel V jednadvacátém století konečně všechny státy země spojily své duševní nerostné i technologické bohatství takže války jsou minulostí a mezigalaktické lety realitou dne

Můj nepřítel me filmy a seriály online ~ Můj nepřítel 1985 Stručný popis IMDb skóre 0 V jednadvacátém století konečně všechny státy země spojily své duševní nerostné i technologické bohatství takže války jsou minulostí a mezigalaktické lety realitou dne

Můj nepřítel Enemy Mine 1985 Č ~ Můj nepřítel to je dobrý film podle výborné předlohy a zmařená šance natočit výborný film Můj nepřítel to je dojemný příběh o nacházení společných zájmů a pocitů při jinak převládající jinakosti v povídkové podobě také příběh o potřebnosti nějaké identity a silných kořenů v minulost

šikana Recenze knihy Můj šéf můj nepřítel ~ Pavel Beňo Můj šéf můj nepřítel Pavel Beňo je psycholog s klinickou a poradenskou praxí který se věnuje především vztahům mezi lidmi na pracovišti tzv organizační psychologií

Můj nepřítel Charakteristiky Slohové práce Český ~ Můj nepřítel Jedním z nejtradičnějších témat pro charakteristiku se stala charakteristika mého nejlepšího přítele Mít přítele je samozřejmě velmi důležité ale podle mého názoru je podobně důležité mít i svého nepřítele

Můj nejoblíbenější třídní nepřítel Pří ~ František zůstává v celé knize přes veškeré marxistické poblouznění skálopevně lidský „Byl to můj nejoblíbenější třídní nepřítel“ řekne o doktoru Čechovi v závěru epilogu „Nebuď dědo smutnej od teďka budu tvůj nejoblíbenější třídní nepřítel já“ prohlásí sedmiletý vnouček

Můj šéf můj nepřítel Pavel Beňo vaše ~ Funkce je dostupná pouze pro přihlášené Omlouváme se ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení

McLeodovy dcery 7x26 Můj nepřítel můj přítel ~ McLeodovy dcery 7x26 Můj nepřítel můj přítel Grace zjistí že býk kterého si půjčili se otrávil V tom přijede Ashleigh a tak se s ní sveze do města k veterináři

Vladimir 518 – Můj nepřítel Lyrics Genius Lyrics ~ Můj nepřítel Lyrics Stay tuned More on Genius Můj nepřítel Track Info Written By Roman Hol