Kamis, 29 November 2018

[CZ] Už teď mi chybíš 2015 Sleduj Filmy Online

★★★★☆

Už teď mi chybíš má skóre 7,4 z 10, na základě 7566 recenzí



Milly a Jess byly odjakživa nejlepšími kamarádkami. Od dětství spolu sdílely absolutně všechno – tajemství, šaty, dokonce i kluky, se kterými chodily. Návštěvy bujarých večírků plných alkoholu a drog či vyvádění ztřeštěností jim zůstaly od mládí až do dospělosti. V životě ale jednou nastane chvíle, kdy se každý musí začít chovat dospěle… Nebo ne? Snažit se žít „dospěle“ má ale různé podoby. Zatímco Milly má úžasnou práci a žije v krásném městském domě s manželem Kitem a dvěma dětmi, Jess a její přítel Jago žijí bohémským životem na hausbótu na londýnském kanálu. Přátelství Milly a Jess je však stále pevné jako skála a život je jednou velkou zábavou. Každá zábava však jednou skončí a pro Milly s Jess to platí dvojnásob. Jess po mnoha neúspěšných pokusech, kdy se pokusila otěhotnět, konečně prolomila smůlu a chce s Milly oslavit radostnou zprávu. Ta má bohužel úplně opačnou novinku – byla jí zjištěna rakovina prsu.

Více informací




[CZ] Už teď mi chybíš 2015 Sleduj Filmy Online


Původní název : Už teď mi chybíš
Scénář : Mais Jen
Režie : Jennette Jeffrey
Země : Jižní Korea
Žánry : drama - Komedie, Drama, Romantický
Jazyk : meknijština
Délka : 169 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Shantana Elinore
Kostýmy : Ruelle Deondre
Hudba : Heddwyn Fahd
Střih : Pallavi Blin
Hlavní role : Imogen Yago
Produkce : Beata Preslav

Výroba a distribuce
Rozpočet : 15 314 775 USD
Premiéra : 26. květen 1910
Výnos : 88 258 435 USD
Produkční společnosti : Dimension Films
Distribuce : Talpa Fictie

Související příspěvky

Už teď mi chybíš Miss You Already 2015 Č ~ u těhle filmů je dopředu jasné o čem budoujak dopadnou a že budou smutnéPak je otázkajak se toho chopí tvůrcizda půjde o poctivého dojiče emocí jako třeba My sisters keepernebo o prvoplánovou zálež je spíš ten druhý případ a jakkoliv se na plátně děly smutné věcikteré asi těžko pochopí někdo kdo si tím neprošelmě osobně ten film

Víkendová vztahová deprese Diskuse ~ Anonymní píše Mutlice Ona mu jedna moje předchůdkyně řekla že je sobecký kretén když se rozcházeli A on mi to dotčeně vyprávěl že přeci není Já mu to tehdy nepotvrdila ani nevyvracela ale prostě mám strašnou chuť mu napsat tak teda ten sobecký kretén fakt je

Zamilované SMS ~ Broučku jsi to co mě hřeje u srdíčka to po čem touží má dušička Jsi štěstí co mě potkalo jsi láska co nebe mi ji seslalo Já nedokážu si bez tebe představit už vůbec nic

Nevěra detail přiznání ~ včera jsem parádně asi 3 hodiny souložil jednu 24 letou holku trochu při těle ale kundu a kozy báječné Jen mi už v mých 76 letech moc nestříká ale jinak klacek furt dobrý kýbl vody bych na něj zavěsil a ani by se nehnul

Divokej Bill ~ Přidali jsme termíny našich koncertů na rok 2019 1222019 V sekci Koncerty najdete všechna místa a termíny našich koncertů na festivalech a dalších akcích v tomto roce

Tchýně na zabití ~ Ani sama Smrt nezabrání tchýním prudit a montovat se do života svým mladým Inscenace Fanny agentury je o vtazích mezi tchýní a zetěm snachou a tchýní mezi matkou a dcerou synem a matkou mezi mladými manžely a konečně a hlavně mezi tchýněmi samotnými Nenechte si ujít další řachandu navíc okořeněnou duchařinou

Chovná stanice chlupáčcimorčata ~ KONEC Stála na kraji propastidívala se dolůV myšlenkách vzpomínalajaké to bylokdyž ještě byli spolu…Ten čas však pryč jeuž Stačí otevřít a budeš v obraze

PSÍ STRÁNKY FALCO Psí příběhy ~ Odjakživa sme mali doma psikaVäčšinou to boli takýktorým štastie neprialo až kým sa nedostali k ná začiatku to bol majestátny kríženec boxera a nemeckého dtrôtosrstého stavačätám si na neho hmlystoprežila som s ním prvé 3 roky ž však odišiel do psieho sme sa ujali asi rocného kríženčekamalého a vyhladovaného na kosťKeď mal 8

Tak jako slunečnice za sluncem Básničky o lásce ~ Znám jednu dívku o který se mi každý večer zdá Překrásné oči úsměv i srdce má Možná že právě teď slyší tahle slova a možná že už víš že Ty jsi ona

Teď a tady Now Is Good 2012 Č ~ Malarkey Film který má už z podstaty děsně silný příběh Krutý ale pravdivý Nebylo mi z toho dobře ale pozitivně naladěná Dakota Fanning mi to lehce vynahrazovala