Sabtu, 15 September 2018

[CZ] Jsem agent 2002 Sleduj Filmy Online

★★★★☆

Jsem agent má skóre 7,8 z 10, na základě 3556 recenzí



Zajímavý mix akce a humoru, který nezabije a místy dokonce pěkně posílí bránici. Ze speciálního agenta Alexe Scotta a světového šampióna střední váhy Kelly Robinsona je k jejich nevelkému nadšení vytvořeno duo, které má za úkol získat zpět nejnovější a nejmodernější americké průzkumné letadlo Switchblade. Prototyp letadla padl do rukou zločinného překupníka zbraní Arnolda Gundarse a ten jej plánuje prodat majetnému teroristovi, který má přístup k jaderným hlavicím. Když se americké vládě nedaří získat letadlo běžnými způsoby, požádá prezident Robinsona, aby poskytnul agentu Scottovi civilní krytí a oba dohromady tak mohli najít tajné letadlo dříve, než jej teroristé promění v zařízení k přenosu zbraní hromadného ničení...

Více informací




[CZ] Jsem agent 2002 Sleduj Filmy Online


Výroba a distribuce
Informace o vydání : 20. září 1997
Výnos : 75 166 686 USD
Distribuce : 3JHair Play
Produkční společnosti : AHC Productions
Rozpočet : 63 314 383 USD

Původní název : Jsem agent
Země : Nizozemsko
Jazyk : malajálamština (ml)
Délka : 163 minut
Scénář : Tahseen Kristi
Režie : Gregoire Manvik
Žánr : akční - Akční, Dobrodružný, Komedie, Thriller

Obsazení a filmový štáb
Kostýmy : Amera Necati
Hlavní role : Hadlee Keenon
Kamera : Milagros Theressa
Hudba : Yafi Saleema
Produkce : Jael Sehrish
Střih : Chanie Miro

Související příspěvky

Jsem agent 2002 online ke zhlédnutí ~ Online Jsem agent Zajímavý mix akce a humoru který nezabije a místy dokonce pěkně posílí bránici Ze speciálního agenta Alexe Scotta a světového šampióna střední váhy Kelly Robinsona je k jejich nevelkému nadšení vytvořeno duo které má za úkol získat zpět nejnovější a nejmodernější americké průzkumné letadlo Switchblade

Jsem agent I Spy 2002 Č ~ Jsem agent je sice průměrná komedie ale v rámci filmografie Owena Wilsona je silně podprůměrná Na druhou stranu patří k tomu nejlepšímu co může Eddie Murphy po roce 2000 nabídnout takže stojí za to se podívat

Jsem agent 2002CZdab online ke zhlédnutí a stažení ~ Soubor Jsem agent 2002CZdab zatím nemá ještě žádné hodnocení Ohodnoťte soubor jako první a pomůžete tak ostatním uživatelům při výběru souboru online nebo ke stažení

Jsem agent Sleduj filmy online zdarma na ~ Popis CIA stojí pred ťažkou úlohou Stratila sa nová tajná zbraň neviditeľné lietadlo a je podozrenie že sa dostala do rúk teroristom Pátraním po lietadle poveria superagenta Alexa Scotta Owen Wilson a neporaziteľného boxerského šampióna Kellyho Robinsona Eddie Murphy

Jsem Putinův agent vtipkoval rusky Zeman po ohlášení ~ Víte jsem ruský agent a jmenovitě ruského prezidenta Vladimira Vladimiroviče Putina Musím doplnit že jsem také agent čínského prezidenta Si Ťinpchinga Nyní se říká že i nového amerického prezidenta Donalda Trumpa

Jsem agent Nejlepší Kvalita CZ online ke zhlédnutí a ~ Soubor Jsem agent Nejlepší Kvalita CZ zatím nemá ještě žádné hodnocení Ohodnoťte soubor jako první a pomůžete tak ostatním uživatelům při výběru souboru online nebo ke stažení

Jsem agent 2002 Kde je film online ke stažení FILMTORO ~ Bourneovo ultimátum Akční filmy Jason Bourne se vrací aby ve třetím příběhu dokončil svůj boj o ztracenou paměť a nalezl konečně klid od agentů kteří po něm neustále pátrajíOnline na Amazon Prime Google Play iTunes O2TV

Jsem agent 2002 Online CZ Dabing Celý Film ~ Jsem agent 2002 Online CZ Dabing Jsem agent má skóre 82 z 10 na základě 6617 recenzí Zajímavý mix akce a humoru který nezabije a místy dokonce pěkně posílí bránici

Jsem agent 2002 I Spy ~ Obsah filmu Jsem agent Mladý agent Alex Scott dopadne v uzbekistánských horách pilota který prodal obchodníkovi se zbraněmi Arnoldu Gundarsovi neviditelné vojenské letadlo zvané Čepel V Los Angeles se na poradě seznámí s detaily další akce

Agent jsem nebyl soud jsem vyhrál připravíme ~ Agent jsem nebyl soud jsem vyhrál připravíme megainvestiční plán říká Babiš